أنت هنا

الدورة التاسعة من برنامج المجموعات البحثية

يسر عمادة البحث العلمي الإعلان عن الدورة التاسعة من برنامج المجموعات البحثية التي تهدف إلى تشجيع البحث المشترك بالاشتراك مع طلاب الدراسات العليا
نرجوالتقديم من خلال الرابط
 http://dsrs.ksu.edu.sa/ar/researchgroups
خلال الفتره من 1 إلى 30 نوفمبر 2018. ولن يتم قبول أي طلب بعد التواريخ المذكورة.

 اعتمدت العماده بعض الشروط والأحكام الجديدة في المرحلة الحالية من أجل رفع جودة الأبحاث.حيث يتوجب على كل مجموعة بحثية من التخصصات العلميه تحصيل  خمسة عشرة نقطه في حين يتوجب على كل مجموعة بحثيه في التخصصات الانسانيه  تحصيل تسع نقاط. 
يوضح الجدولان 1 و 2 المعلومات عن كيفية حساب النقاط


Announcement

The Deanship is pleased to announce the 9th phase of Research Groups program which is aimed at working in a team along with postgraduate students. You are requested to apply online through the link http://dsrs.ksu.edu.sa/ar/researchgroups from 1 – 30 Nov 2018. Any application after the aforementioned dates will not be entertained.

The DSR has introduced some new terms and conditions in current phase in order to uplift the research quality. Each Research Group from Sciences has to complete the 15 points whereas Research Groups from Humanities has to fulfil the 9 points. The following tables 1 & 2 provide the information about how to calculate the points: